Styremøte 28.5.11

Tilstede: Thor Hermansen, Jan Tollefsen og Arne Hvinden

Sak 1, møteplan/aktivitetsplan frem til årsmøte:

23.7     Styremøte, hvis mulig på Halvorseth med turgruppa

27.8     Styremøte på en hytte, avklares senere

17.9     Styremøte, kombineres med fest på Halvorseth

29.10   Styremøte på en hytte, avklares senere

9.2.12  Styremøte hos Arne Hvinden

5.4.12  Årsmøte Botnan

-Tur til Grøseter arrangeres av Magne Johansen. Han har sjekket dette, men kommer tilbake med dato. Styret sender invitasjon på mail og setter opp plakat på tavla.

-Sopptur arrangeres av Thor Hermansen på høsten. Han kommer tilbake med dato. Styret sender invitasjon på mail og setter opp plakat på tavla.

-Topptur / bli kjent tur ønsker vi at turgruppa tar seg av.

-St.Hans fest prioriteres ikke av styret, men arrangeres eventuelt lokalt.

-Styret sjekker om Arild Rieber kan ta seg av en pilkekonkurranse på Grunntjern våren 2012.

Sak 2, prioritering av oppgaver:

-Skilting utføres på dugnad. Vi prøver å lage skilt selv. Dato for dette kommer etter hvert.

Arne sjekker med veistyret, eventuelt kommunen eller veivesenet om skilt ved innkjøring til Grytelvaveien.

-Ny bru ved bekken ved nedre Tråenvann lages på dugnad. Dato kommer senere.

Jan kan du se på dette ved leilighet og sjekke hva vi trenger?

-Vi ønsker å sjekke med kommunen for å få oversikt over hyttene.

Tor Arne kan du sjekke opp dette?

-Badeplass ved Grunntjern prioriteres ikke av styret. De som ønsker badeplasser må ta dette opp med grunneier og  utføre dette selv.

Sak 3, oppdatering av hjemmeside:

-Styret ønsker oppdatering av hjemmesiden.

Ny overskrift på høyre side med ”Medlemsfordeler”

Under ”Ut på tur” må det kunne legges inn kart som kan zoomes og med utskriftmulighet

Under ”Bildegalleri” må det kunne lages album(ønske) og med ”neste” funksjon. Vært fint om vi kunne zoome bildene.

Mulighet for å kunne legge inne logo av bedrifter som vi har avtale med. Her kan vi få inn reklamemidler, som vi kan bruke til oppdatering. Det er plass på høyre side under overskriftene. Torgeir kan du sjekke hva som er mulig og pris?

Diverse:

Det blir ingen avtale med fiskeforeningen dette året. Vi er i dialog og prøver å få til en avtale som blir gyldig fra våren 2012