Info fra styret….

Hei alle sammen..
Nå er påsken over for denne gang. Det har vært mange folk på hyttene rundt omkring i hytteområdet denne påsken. Det er jo kjempehyggelig å se lys i hytter og røyk fra pipene..
Årsmøtet er også avholdt i foreningen. I år var vi nødt til å avholde årsmøtet nede i Prestfoss sentrum, nærmere bestemt på Folkemusikksenteret. Det var desverre få medlemmer som møtte men det kan jo skyldes at vi ikke fikk avholdt møtet der hvor vi pleier. Referatet fra årsmøtet ligger nå under møtereferater.

Vi kommer til å avholde en samling i pinsen for de som kan tenke seg å møte hyggelige hyttenaboer. Vi har avtalt å holde dette på Halvorseth camping kl 17.00 den 26 mai. Hvis du / dere vil komme så si i fra til meg på tag@live.no ..

Håper alle får anledning til å bruke den flotte naturen vi har i Sigdal denne våren og sommeren. Hvis du går en tur i marka så ta gjerne noen bilder så vi kan få lagt dette ut på vår hjemmeside. Vi trenger dette fra alle som kan bidra.

Da ønsker vi alle hverandre en fin vår og sommmer …

Comments are closed.