Fiskekonkurranse påskeaften 2024

Påskeaften gjentok hytteforeningen suksessen fra 2022 og arrangerte pilkekonkurranse på Grunntjønn. I tåke og tidvis litt regn møtte det opp nesten 30 stykker som koste seg på isen. Fisk ble det - 10 til 11 stykker, mest abbor/tryte, men også noen ørret. Etter en times tid med fisking var det premieutdeling og servering av grilla pølser og drikke. Fiskeforeningen var god sponsor. Takk til alle som møtte opp! Vi prøver igjen til neste år.

Påskeaften 2024 gjentok hytteforeningen suksessen fra 2022 og arrangerte pilkekonkurranse på Grunntjønn.
Fisk ble det – 10 til 11 stykker, mest abbor/tryte, men også noen ørret.

Takk til alle som møtte opp! Vi prøver igjen til neste år.