Styremøte 090212

Styremøte Grytelva hytteforening

Styremøtet ble avholdt hos Arne Hvinden, torsdag 090212 kl 18.00.
Tilstede fra styret møtte Arne Hvinden, Tor arne Gjerrud, Thor Hermansen og Jan Tollefsen.
Meldt avbud; Torgeir Bakkejord. Knut Olav Furuseth.

Saker til behandling:
1.Gjennomgang av saker fra styremøte 101111.
Ski avtale med Oddvar Tonby er inngått. Avtalen legges ut i sin helhet. Kart over skitraseer vil bli hengt opp på oppslagstavla ved bommen .Evaluering av ski avtalen vil bli gjennomgått på årsmøtet 2012. Knut Olav gir inngående informasjon på årsmøtet om avtalens innhold.
Styremøter legges ut på hjemmesiden.
Regnskap for 2011 viser en god økonomi i foreningen.
Fiskeforeningen er forsøkt kontaktet uten resultat. Styret forfølger denne saken videre.
Sak 1
Styret har mottatt kopi av brev fra grunneier Anne Kristin Strand angående utnyttelsesgrad av areal på festetomter tilhørende grunneier. Brevet er sendt til alle hytteeiere tilknyttet denne grunneieren. Styret har oversendt brevet til Norges hytteforbund og deres tilbakemelding distribueres til aktuelle hytteeiere som har kontrakt med Anne Kristin Strand. Hytteforeningen vil benytte sitt medlemskap angående juridisk rådgivning i denne saken. Medlemmer som ønsker bistand i forhold til denne saken bes ta kontakt med Tor Arne Gjerrud.
Neste styremøte er avtalt 5.4.12 kl 15.00 på Botnan Grendehus. Årsmøtet avholdes samme dag kl 16.00. Innkalling til årsmøtet varsles pr mail , brev og oppslag ved bommen.
Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret i hende senest 14 dager før årsmøtet.

Møtet ble hevet kl 20.00

Sign.