Styremøte 101111

Styremøte Grytelva hytteforening 101111
Tilstede: Arne Hvinden, Tor Arne Gjerrud, Jan Tollefsen, Knut O Furuseth, Torgeir Bakkejord.
Meldt avbud: Thor Hermansen
Møtet ble avholdt hjemme hos Arne Hvinden kl 18.00 til 2000
Følgende saker ble tatt opp til behandling:
Sak 1:
Gjennomgang av nytt løypekart / utkast til gjensidig avtale med grunneier Låg om preparering skiløyper.
Furuseth har vært i kontakt med Sigdal kommune om løypetraseer i området. Alt tyder på at løypekartet er godkjente traseer og styre ønsker å forholde seg til Jon Låg om løypekjøring. Styret tar kontakt med Låg om dialog på kjøring av løypene. Det blir opp til Jon Låg å koordinere oppkjøringen med andre aktører for kjøring. Styre forventer at avtalen blir avsluttet innen utgangen av året.
Styre gjennomgikk avtaleforslaget og ble enige om å legge ut en kortversjon av avtalen på hjemmesiden.
Ved inngåelse av avtale bortfaller frivillig betaling fra det enkelte medlem til grunneier om betaling av løypekjøring i området.
Sak 2;
Referater fra styremøter blir heretter lagt ut på hjemmesiden. Disse vil ikke lenger bli sendt ut pr e post. Stymedlemmer får referatet pr mail. Det er viktig at sekretær foretar en gjennomgang av medlemsregisteret slik at denne er oppdatert.Sist revidert liste fra kasserer benyttes herved som grunnlag for mailer.
Sak3:
Økonomioversikt
Foreningen har en sunn økonomi og regnsakpstatus er i henhold til budsjett
Sak 4:
Grytevassdraget fiskeforening har ikke til nå respondert på vår henvendelse angående å legge fiskekortavgiften inn i vårt medlemskap. Saken følges videre opp av styrets leder.
Sak 5:
Styre vil gå til innkjøp av nye sittegrupper. Turgruppa finner egnede plasser f.eks. ved Øgnevann. Leder sjekker opp med grunneier om tillatelse. Disse vil bli kjøpt inn våren 2012. Andre alternative plasser blir vurdert senere for eventuelle flere sittegrupper.
Sak 6:
Styre legger opp til sosialt treff på Halvorseth 26.mai 2011. Styre kommer tilbake med mer om dette på vår hjemmeside i god tid.. Det vil også bli gjennomført dugnad ifm utsetting av skilter/sittegrupper i mai 2012
Nytt styremøte er satt til 090211 hos Arne Hvinden kl 18.00.

Tor Arne Gjerrud
Sekretær Grytelva hytteforening