Styremøte hytteforening 120213

Styremøte Grytelva hytteforening 120213
Tilstede: Arne Hvinden, Tor Arne Gjerrud, Jan Tollefsen, Knut O Furuseth, Thor Hermansen og Øyvind Mørk.
Meldt avbud: Torgeir Bakkejord
Møtet ble avholdt hjemme hos Arne Hvinden kl 1800.
Følgende saker ble tatt opp til behandling:

Gjennomgang av referat fra styre møte 180812.

Styret har fastsatt årsmøte til 280313 kl 1600 på Folkemusikksenteret i Sigdal.
Det bestilles kaffe /kaker på samme måte som i fjor. Innkalling til årsmøte vil skje som tidligere via mail og post.
Valgkomiteen lager forslag til Årsmøtet. Det skal i år velges ny leder ,nestleder ,kasserer, styremedlem og varamedlem til styre.
Kasserer la frem forslag til styre for budsjett 2013. Styre går inn for forslaget som vil bli lagt frem for årsmøte . Kasserers forslag ble enstemmig vedtatt på styremøte. Kasserer sender dette til sekretær snarest slik at foslaget lan vedlegges møte innkallelsen til årsmøtet.
Avtalen med Tonby angående løypeavtale mangler underskrift. Denne vil Furuseth ordne opp i omgående.
Brev til forvaltningsstyre for Trillemarka – Rollagsfjell som Tore Skedsmo har laget under skrives av han og sendes til forvaltningsstyre snarest mulig før høringsfristen utløper 280213. Dette brevet vil bli lagt ut på våre hjemmesider.
Oppsummering av aktiviteter i turgruppa sendes til sekretær snarest. Ansvarlig er Knut Furuseth.

Møtet ble hevet kl 2000. Sign
Tor Arne Gjerrud