Årsmøte Grytelva hytteforening 2013

Hei all emedlemmer av foreningen..

Påsken næermer seg raskt og mange hyttefolk skal på hytta i noen etterlengtede fridager. Tradisjon tro så avholdes også i år årsmøtet i forbindelse med påskefeiringen. Vi vil avholde årsmøtet, torsdag 280313 kl 1600 på Folkemusikksenteret i Sigdal. på samme sted som i fjor.
Alle får kaffe og kake til møtet og jeg vil sende utmøteinnkalling en av de først dagene pr mail og post. (sendes i posten til medlemmer som ikke har oppgitt mailadresse)

Etter årsmøtet får vi i år besøk av eieren av Solbua. Han kommer for å gi litt info om deres produkter og som Sundwind agent vil han også kunne hjelpe hytteeiere med råd og tips om 12V anlegg, produktinfo, priser på solcelleanlegg av alle kategorier osv. Her vil du få mange gode tips fra Solbua.

For å ha en levende forening er vi avhengig av tilbakemeldinger fra medlemmene. Ditt bidrag er viktig for å få foreningen til å fungere .

Send ditt forslag til årsmøtet innen 10 mars til styre. Alle forslag mottas med stor interresse.

Håper å se nettop deg på årsmøtet 2013.